11.10.10

ini bab serius.



kelmarin telefon ma, selepas gelak tawa, bebelan,gosip,rungutan dan segala macam perkara dibualkan,tiba tiba ma bertanya......

along bila nak kawin???!!!!

aku macam, haa???

nampak tua benor ke along ni ma? hahahaha

aku rasa mak aku terpengaruh dengan kawan kawan dia. sebab anak anak mereka yang sebaya aku semua dah kawin. ohhh~

p/s: asal cakap pasal kawin kena letak gambar senyum? haha. gedik.

selamat pengantin baru buat sahabat sahabat saya. semoga menjadi isteri yang pandai masak buat suami.hehe. bai.

6 comments:

jayB said...

wah. entry tanpa puisi pendek.

Cik Faz said...

ngeh2.. :P

Izzatul Huda said...

ehh? direct sgt post ko ni....hmmmm~~ yg pertamakah? hehe.

hmmmm~ abg JayB pun perasan..=P

Cik Faz said...

haha..hal serius haruslah direct..hoho

d_tieah said...

Haha..
Mak ko x sabar nak dapat menantu la tu..
N x sbr nak timang cucu..
Ngee.. :)

Cik Faz said...

dd: haha..homaigod!! tiba2 rasa tertekan pulak..hahaha